Dagsmark sai vuoden vaihteessa lisävahvistusta remmiinsä, mikä tarkoittaa sitä, ettei vuotemme olisi voinut paremmin alkaa. Janica Finneman ja Jonna Wood aloittivat markkinoinnin ja viestinnän tehtävien parissa tammikuun alussa. Samalla työnsä aloittivat neljä uutta toimistokoiraa Nasu, Mini, Happy ja Oopz.
Janica aloitti Dagsmarkin markkinointipäällikkönä, ja hänen tehtäviinsä kuuluu kokonaisvastuu markkinoinnista, viestinnästä ja brändistä. Myös graafinen suunnittelu ja visuaalisuus ovat osa Janican taitopalettia. Toimistokoira, kultainennoutaja, Nasu keskittyy lähinnä koemaistajan tehtävään, mutta hallitsee myös kotitoimiston hyvinvointipalveluiden tuottamisen. Erityisen mielekkääksi Nasu kokee taukojumpat. “Minä vien äipän ulos monta kertaa päivässä. Kun äippä etenee rivakasti raittiissa ilmassa, etenevät hommatkin”, Nasu kertoo.
Janica ja Nasu tekevät tiivistä yhteistyötä Dagsmarkilla myös tuotekehityksen parissa. Molemmat komppaavat toisiaan. Janica tiivistää yhteiset mietteet sanoiksi “Onhan se nyt hienoa, että lemmikin ruoat löytyvät omasta lähikaupasta. Odotamme innolla, että pääsemme mukaan kehittämään uusia tuotteita.” Janicasta on hienoa päästä työskentelemään suomalaisen brändin kanssa, jonka sydän sykkii kotimaisuutta ja vastuullisuutta. Nasu muistuttaa, että laatukriteereistä maku on ihan yhtä tärkeä.
Vapaa-ajalla Janican löytää remonttihommista tai moottoripyörän selästä. Nasu viestii perheensä asuvan vuonna 1902 rakennetussa puutalossa, jota äippä remontoi hitaasti mutta varmasti. Hieman nopeammin liikkuu Janican 1200 kuutioinen Sportsteri, jonka kyytiin Nasua ei saisi millään. “Minä tykkään sienestämisestä”, se tuumii. Janica kertookin, että Nasun kanssa on mietitty, josko yhteiset metsäilyt voisi valjastaa sienten nuuskutteluun syksyisin.
Jonna on visuaalisen ilmeen ammattilainen, joka vastaa Dagsmarkilla sisällöntuotannosta. Oopz on kokenut valokuvamalli.