Asiakaspalvelu

[tähän otsikko]

Asiakaspalvelumme auttaa sinua mielellään. Voit aina olla yhteydessä meihin, jos sinulla on kysyttävää. Tavoitat asiakaspalvelumme arkisin yhteydenottolomakkeen kautta tai puhelimitse. Käsittelemme kaikki meille tulleet yhteydenottolomakkeet 2 arkipäivän kuluessa.

Olemme koonneet listan kysymyksistä, joita meiltä usein kysytään. Katso myös ne, mutta jos kysymykseesi ei kuitenkaan löydy vastausta, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.

Usein kysytyt kysymykset

Ota yhteyttä lomakkeen kautta

Ota yhteyttä täyttämällä yhteydentottolomake. Löydät linkin takaa erilliset lomakkeet palautetta, reklamaatiota tai makutakuuta varten.

Ota yhteyttä puhelimitse

Tavoitat meidät numerosta (03) 357 8950 ma-to klo 9–15.

Tilasitko tuotteita verkkokaupastamme?

Voinko seurata tilaustani?

Saat tilauksesi yhteydessä toimitusvahvistuksen sähköpostiisi ja kun
toimituksesi on lähetetty varastoltamme, lähetämme sinulle viestin,
josta löydät tilauksesi seurantatunnuksen.

Pyrimme lähettämään tilaukset 1-2 arkipäivän kuluttua tilauksestasi. Jos et ole saanut tilaustasi 5 arkipäivän sisällä, ota meihin yhteyttä yhteydenottolomakkeen kautta.

Voinko perua tekemäni tilauksen?

Tilauksen peruuttaminen onnistuu, jos tilaustasi ei ole vielä kerätty tai lähtenyt. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, kun haluat peruuttaa tilauksesi.

Mikäli olet saanut ilmoituksen, että tilauksesi on lähetetty, sen peruuttaminen ei enää onnistu. Tällöin voit palauttaa tuotteet meille.

Voinko palauttaa tuotteen?

Jos haluat palauttaa tuotteen tai koko tilauksen, ole yhteydessä meihin tämän lomakkeen kautta, jotta varmistamme mutkattoman palautusprosessin.

Tilaamillasi tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus edellyttäen, että tuote on käyttämätön ja se on edelleen alkuperäispakkauksessa.

Jälleenmyyjät

Haluaisitko tuotteidemme jälleenmyyjäksi? Tuotteisiimme kuuluvat kotimaiset lemmikkien kuivaruoat, märkäruoat, herkut sekä puruluut.